Singapur - 5 dni preseženih domišljij | SI.DSK-Support.COM
Življenjski slog

Singapur - 5 dni preseženih domišljij

Singapur - Predstavljajte si, da je imel le pet dni, da bodo imeli najboljše Singapur. To je v tem času, ko bi naleteli na stolpnice, strehe, kulturo, vrtove, zgodovino, reke, morje, prime zanimivosti in adrenalina črpanje dejavnosti...

To je, kot bi ga delili najboljše firme, skrbijo najbolj očarljivo gostitelji in vodnik, jedo v najboljših restavracijah in bivanje v elegantno popustljiv cene. Vse kot gost Singapore Airlines, Shangri-la Resorts Hotel Jen in Singapurju Turizem po dogovoru s Lesley Simpson komunikacije.

Nato si predstavljajte, da mi ni treba predstavljati, sploh...

Samo nazaj iz izredno potovanje v Singapur gledam nazaj na vse, kar smo dosegli v omejenem času, ne da bi hiteli ali Usplahiren, še vedno navzdol čas, da se sprostite, trgovina in uživajte na plažo in bazen. Bilo je popolnoma uravnotežena v vseh pogledih, brezhibno načrtovano in šel malo, kot je ta.

load...

1. Dan - Odhod v Parizu za Singapur. Uvod v mestni državi.

Po prijavi sem bil nadgrajen v poslovnem razredu s Singapore Airlines, nepričakovano zdravljenje zaradi česar je za lažje potovanje. Ena, ki je izbral kupe Mjehurast in okusne jedi, pred poravnavo v ravno posteljo s kupom brezplačnih revij in izbor dobrih filmov.

Ni mogoče zanikati, da je to način potovanja.

Obstajajo leti neposredno iz Pariza in Pariza do Singapur dnevno. V Parizu smo preprosto ostali v naših sedežev dodatni potniki, medtem ko se je pojavila na krovu, potem smo bili gor in stran. Skupno 13 ur do cilja.

load...

Ob prihodu preprost prenos in zgodnji check-in lepe Shangri-La Hotel Singapur, vodilni premoženja, ki živi s svojo obljubo: ". Če je mesto izgine pojavi svetišče"

Moj suite ponudil prostor, kralj velika postelja, veliko kopalnico, vse dobrine in balkon s pogledom na bazen, vrtove in mesto, ki presegajo. Sem komaj vzdrži skoki gor in dol od veselja, namesto da bi se odločili, da uživajo Nespresso, jedo vse brezplačne čokolade se, traja dolgo tuš in udoben spanec pred vstopom naše gostitelje, za kosilo in inšpekcijski pregled lokacije nepremičnine.

Francis Dominic Roch je bil vodnik nastavljen za izboljšanje naše bivanje v Singapur s svojim neuradnih vpogled v vse, kar bi videti in narediti. V pravem turističnem slogu, po kosilu smo se odpravili s Frančiškom za Suntec City in vzel Hop On Hop Off Heritage Tour, ki omogoča sprehode v Little India in Chinatown. Dva must see-jev.

Obiskali smo Šri Mariammam Temple in Buddha Tooth Relic Temple, tako pri bogoslužju. Hodili po brenčanje ulicah in se ustavili za sveže kramp odprta kokosova voda v Maxwell centru za prehrano.

Spanje je zelo sladek.

Moje začetne misli: To mesto je izjemen, bogato okrašen podrobnosti, ohranjena zgodovina, ljudje, toplo vreme in neskončno raznolikost!

Z mojimi potujejo prijatelji, Refilwe Air Singapur in Omphi The Star.

2. Dan - River Cruise. Merlion. Singapore Flyer. Peranakan muzej.

Precej zgodnji začetek sledi dnevu, bogatih z izkušnjami. Začetek ob Clarke Quay, praznično vasi, namenjeno dobrih časih, ki združuje jedilnico, nakupovanje in dediščine gostilne. To je dober čas za večere, ki se izkažejo v poznih noči.

Uživali smo križarjenje z ladjo po reki Singapur sprejeti na pogledom na mesto. Vse skupaj v naravni velikosti kipi posnemati dni minil. Poleg tega perspektiva voda je vedno dobra. Spoznal sem merlion in pil iz njene vode, neke vrste... In užival nekaj časa s čudovitim skupino otrok na šolski izlet. Spoznavanje zgodovine in kulture Singapur je pomemben del šolskega učnega načrta.

Po kosilu smo se, da nebo v neverjetno Singapore Flyer, velikanski Ferris kolo, ki je na višini 165 metrov na svetu najvišji, me zapusti slinjenje s kamero preko starih in novih pokrajin. Smo preživeli čas v Muzeju Peranakan, ki je bistven kraj za obisk, za učenje več o kulturi mešanih skupnosti v jugovzhodni Aziji.

Od tu pogon na otoku Sentosa, da se prijavijo na samo plaža v Singapurju, Shangri-La je Rasa Sentosa Resort & Spa s svojim čudovitim pogledom, številni bazeni, lepe sobe in prijetnih ljudi.

Prvič sem gledal na zaseden South China morju. Koliko romance je ugotovila, zavita v teh samih. Videl sem znamenito pristanišče Singapur v daljavi, vse pa ladje, ki se vrstijo dostopati do njega. Njihova prisotnost je imel skrivnost.

Mislil sem, da za ta dan: Karkoli hočem, bom našel tukaj. Hočem otroka merlion.

3. Dan - Sentosa Island. Beach. South China Sea.

Sentosa Island je otroško igrišče, prostor domišljije in zabave. Karkoli iščete, naj bo to višine, tema park navdušuje, zgodovino plaži bari in restavracije ali preprosto časa na plaži - jo boste našli tukaj. In veliko več.

Poleg kajak na mirnih vodah in kolesarjenje Beach Road, ki so mošt, priporočam obiske Universal Studios, Slike Singapurja, Skyline luge in Tiger Sky Tower. Ampak iskreno, si lahko privoščite dobrega življenja pred naslovom na plaži za kopanje pred večerjo. Obstaja nekaj za vsakogar na tem dobro vodeno otoku zabave na temo sanj. Pravzaprav je pesek celo prinesel s Havajev, da se zagotovi najboljše je na voljo.

Sem preživel dan raziskovanja, ki se začne z obiskom Siloso Fort, zaradi česar sem na poti v Sentosa Resort svetu in hoja nazaj skozi sekundarno deževnega gozda, ob obali do Shangri-La je Rasa Sentosa Resort & Spa za Tiger pivo na krovu pogledom bazen, veggie spomladanske zvitke in senca, prijazno rezidenčne pavi za družbo.

Tisto noč sva šla dol na krilih Čas Show, spektakularen laser, požara in vode Ekstravaganca v luči morja. Potem, spanje prišel enostavno.

Mislil sem, da za ta dan: Vse se začne z zgodovino, čas na Sintosa Fort ponudil mi ozemljitev pogled na tem območju. Toda po zgodovini, to je tisto, kar človek naredi za to. Tu je človek ustvaril svet zabave in zabave za nič drugega. Ker zabavnih zadev, se sprostite v njej.

4. Dan - najjužnejši vrh Aziji. Vrtovi po zalivu. Marina Bay Sands.

Opazil sem na zemljevidu otoku Sentosa, da je Južna Večina Nasvet Azije v vaši bližini hotela. Sem moral stati na njem in kričati navdušeno svetu na privilegij. Tako, da je postal začetek mojega dneva.

Od tam nadrealističen pogled na nagrajene vrtovi, ki jih zaliva. Če se znajdete s še samo en dan v tem mestu, to je, če moraš iti! Lahko bi preživel vedno tukaj, ampak je užival svoj dragoceni čas v oblaku vrtu (I love ime), World of rastlin in gledal velikan Supertree Grove.

Tudi hoja razlogih, mostovi, reke. Sem celo opazil srečno želvo ima opoldansko kopanje. Tukaj jih nudijo neprecenljiv pogled na okolje, recikliranje, učinki globalnega segrevanja in se poganja celotno mesto z energijo, proizvedeno na kraju samem. Obstaja App za takrat, ko greš.

Kosilo je bil praznik kitajskih, indijskih in Malajski jedi na ožini kuhinje v Grand Hyatt Singapore, kjer je najboljši Sokolar hrane na voljo v najbolj glamurozno načine. Kakšna poslastica!

Kako na vrh najboljše kosilo na voljo? No, glede na število do 56. Nadstropju Sky Park Marina Bay Sands, kjer so pogledi vedno in perspektive Singapur turistične pokrajine odlično postavljen. Ta mojstrovina, ki postavlja kot "lok" na vrhu tri visoke rasti je nov dodatek k skyline Singapur, tisti, ki je hitro postal ikona. To je več kot v hotelu, svojo mikro-mesta ponujajo gostoljubje, zabavo, restavracije, nakupovanje in muzejev. Vsak večer pa je laserski šov, ki ga lahko uživate kjerkoli v pogledu očesa.

Tisto noč sem ostala v hotelu Jen Orchardgateway Singapurju. Njena sveža, sodobna pristop se ujema samo z namenom z okenske police v moji 17. Nadstropju sobo. Jen je srček, ki me pozdravlja z objavo ugotavlja na ogledalu in daril za dobrote v hladilniku. To je posebno mesto, vam priporočam, da se mladi in začinjeno popotnika, ki išče nekoliko bolj neodvisen pristop do svetlobe življenja hotela.

Večerja je na sestro Jen je hotel, Hotel Jen Tanglin in je sestavljen iz 7-tečaji lokalne fare, vključno s Kitajsko novo leto proslav YuSheng jed.

Mislil sem, da za ta dan: Najljubše stvari vključujejo urbane vrtove, impresivno arhitekturo, okusno hrano in Jen.

5. Dan - Singapore Airlines. Strehi bazeni. Prijatelji v oddaljenih krajih. Home.

Kaj storiti, na zadnji dan v Singapurju? Obisk operacij in usposabljanja Airlines centra v Singapurju, pred nekaj časa nadoknaditi s francoskim prijateljem trenutno živi v Maleziji.

Prav tako dragocen čas kopanje v 19. Nadstropju strehi bazenu hotela Jen Orchardgateway Singapurju, na sprehod v mesto in obisk Little India za nekaj nakupovanje. Amazing barve in najdbe!

Po krasen obroku in pred pozno blagajni in prenos do letališča, dekleta so nočno kopanje gledanje na Marina Bay Sands laserski šov s hladnem bazenu. Je to sploh realno?

Potem je veliko prezgodaj, spakirali in stran, preveriti in udoben na naš dom letenja Singapur Air, um in srce napolnjeno s hvaležnostjo za vse sem videl in naredil.

Ločitev mislil: To gre prehitro. Ljudje si potujejo z bi izkušnje. Singapur je idilično mešanica sodobno in staro, da se dobro hrani, veliko ljubil, in Singapurce imajo razumljivo ponos in ljubezniv čar. Njihova bilanca Feng Shui, mešane kulture in zavezo, da stori vse, kar počnejo dobro, sije močna. Obstaja buzz, vendar obstajajo številne kraje v mirnem svetosti preveč.

Ena od stvari, ki sem vzel stran od mojega časa v Singapurju je vseobsegajoča multi-kulturni ponos njenih ljudi. To je razvidno v načinu objemu običaje, tradicije in verskega prepričanja drug drugega in praznovali v svojih bogatih Malajski, kitajskih in indijskih ponudbe hrane. Ime Singapura ali "Singapur" dobesedno pomeni Land of the Lions in v tem ponosa raj reda, discipline in okoljsko zavednega praksi. To je moja vrsta Aziji.

Prav tako ne bo odvrne s pojmom, da je predrag, da uživajo

Seveda, obstajajo kraji, kjer se bo poraba denarja prišli daleč preveč enostavno, ampak povsod so načini, da bi našli cenovno dostopnost. Dejavnost paketi, poceni javni prevoz, Hawker hrane centri, kjer lahko jeste, dokler ne poči, nakupovanje v enaki Little India in neskončne parki, muzeji, knjižnice in arkadami, da uživajo brezplačno. To je tam, vse, kar morate storiti, je pogledati.

In mislim, da se dotaknil samo konice, kaj ima ta ikona mesto-država lahko ponudi. Toda tudi v tem sodobnem azijskem kapitala zagotovo presegla vsa moja predstavami in imam veliko več zgodb, da pridejo.

Singapur obeležuje 50 let neodvisnosti letos in ima neverjetno svečanosti vrstijo. Preberite več o praznovanju SG50 tukaj.

***

Opozorilo: Moje potovanje v Singapur je gostil pritisnite izlet s Singapore Airlines, Shangri-la Resorts Hotel Jen in Singapur turizem sponzorira, po dogovoru z mojo zahvalo, ki jo izredno Lesley Simpson komunikacije.